Aktiv!

Jag känner mig riktig aktiv idag, inte en sekunds vila har jag tagit förrän nu. Men nog finns det att göra i en så stort hus som denna med ett litet barn som älskar att dra ut allt hon hittar och sen så vill jag ju så jätte gärna bo i ett stort hus med ett stort tomt och tycker att det är awesome med hemsysslor bara för att. Konstigt, jag vet.

Sen att jag har bakat
en banoffee pie är ju ännu mera awesome och att vi får sitta i badtunnan snart, jeij. Var just och fyllde på med ved där och fick någonting i ögat så jag sitter as we speak och påtar i min stackars öga. Dottern lämnade vi i bilen för att sova, hon somnade nämligen när vi var hem efter mer kläder och bensin och eftersom klockan är så pass mycket kommer hon högst att sova i 15 minuter till. Bra så.

Nånu ska jag ut och vara lite karo!

Ps. Idag vågar jag ta chansen att ta med iPhonen till badtunnan, eller ja, ta lite bilder före jag hoppar i själv! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0