Är det redan Fredag?

Helt otroligt, om några få dagar börjar både dagis och skolan igen, buuhuu. Men vi kämpar, 2 år kvar och sedan plussar vi dit många år till för en högre utbildning och en annan riktning. Så vi måste ju passa på att njuta av att ha våra föräldrar så här nära, det är lyx för dottern att få träffa sin mommo/moffa eller fammo/faffa närsomhelst, även fastän vi borde få en spark på rumpan över hur dåliga vi har varit med att pricka in träffar!!

Sen så vet jag att jag riktigt påriktigt suger på att uppdatera bloggen, men tidsbristen och bloggandet ligger inte så högt på min lista, det tackar jag nästan för. Roligt ändå att se att ni läsare ändå ökar! Sen så funderar jag på en frågestund, vad tycker ni? Är det dags att ha en eller vet ni allt ni behöver veta?

Annars vill Tommy Boy att vi kommer till J:stad och det gör vi väl, säkerligen kvällens planer, men sen undrar jag om du, Mr Backlund kommer att vara där? Kommer du?

Kommentarer
Postat av: josefine din älskade kompis

i'll be there!

2011-08-13 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0