Because We Are Worth It.

Vet ni hur lätt livet känns nu? Mest ekonomiskt. Ja, jag var till banken idag, skrev på ett par papper och blev därefter några hundralappar rikare. Ska vi göra en via bloggen High Five or what?!

Ojaa, sen så tittade jag, dottern och someone special på FAST FIVE igår- loved it! Bättre sent än aldrig och den får nog högsta möjliga poäng av mig, längtar till nästa för en fortsättning kommer det att bli sådeså även om jag så måste göra den själv. Jag skrattade, hade adrenalkick vart femte minut och tänkte böla ett par gånger, värt att ses!

Men det var definitivt inte det jag ville säga, utan nu känner jag att jag och dottern har varit så awesome så vi får unna oss något. Eller mycket. Eller rättare sagt, all cred till min dotter, det är ju hon som är duktigast ju! Så jag pratade med hennes far earlier och bollade lite idéer eller egentligen så frågade jag om det gick bra att jag tog dottern på lite shopping nu på Fredag (Japp, Yasmine är officiellt ingen bebis längre, hon väljer själv vad hon vill ha, typ) Föreslog även att han bra kan komma med om han ville, så får han också vara med och välja ut lite grejer åt dottern, hon ska jo b.la ha en mapp och all dess saker. Så det är lite oklart ännu, although det är bara Onsdag imorgon, no worries m.a.o

Kommentarer
Postat av: Läsare

Someone special? Är du hemlighetsfull på flit och vill man ska fråga om du har en ny redan? :O

2011-08-24 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0