Dyster Söndag.

Vädret suger idag, och jag har fått huvudvärk av att ligga och titta på film. Dottern däremot är fit for fight inför kvällens myspys! Imorgon är det en ny vecka igen, förhoppningsvis går denna skolvecka fort förbi. Annars får vi besök av someone special någon gång denna vecka, roligt! Sen ska jag iväg på några bankärenden, så kanske pengarna börjar rulla in igen ;)

En ny LG 50" Plasma-TV PW450N finns högst upp på vår Need-To-Have lista. Jag har bestämt mig för att uppgradera till en ännu större, 50 tums. Så nu ska jag prata lite med mamma och pappa och sen så ska jag försöka att antingen få med mig syster + gubbe eller Mr Backlund och Tommy. Förstnämnda är väl lite lättare att övertyga ;)

Dottern har varit en aning sur och visat sin värsta sida idag när pappa kom efter tv:n, jag skrattade i smyg och märker att det syns bra tydligt vem som är hennes föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0