Everybody sings along!

Jag vet att jag inte har varit så aktiv de här senaste dagarna men varje gång jag har försökt skriva så låter jag bli, varför? För att varje gång har jag kommit in på ämnet om hur glädjedödande, löjliga människor det finns. Så ni förstår väl varför jag inte har orkat visa något livstecken. Ibland är det bäst att inte säga något alls.

Nå hursomhelst
, om jag uteslutar allt skit så har vi haft en både livlig och lugn helg. Dottern har hunnit lära sig så otroligt mycket denna helg och bara älskat all attention hon fick av Tommy och Backlund, vackert så! :)

Visst har jag
några bilder att visa men for now får ni bara se denna på dottern och Tommy, tills vidare. Vi hörs senare idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0