Gullunge!


Vår lilla busunge! ♥

Så här brukar det oftast se ut när jag försöker ta en bild av Yasmine, hon är inte en riktig big fan av att bli fotad om inte hon ser sig själv då så det blir oftast suddiga eller så här. Hennes hår har växt, som jag säkert har skrivit (minns inte längre eftersom jag oftast mer eller mindre blir avbruten när jag försöker blogga mitt på dagen, detta blev världens längsta inom parentes grej, sori)

anyhow
, funderar jag att klippa hennes pannlugg nu, håret får gärna växa mer men pannluggen måste vi nog göra något åt, stackars flicka ser ju knappt någonting längre när håret skymmer ögonen. Inte konstigt att hon går in i väggen hela tiden!! Näe, det gör hon nog inte, men hur roligt skulle det inte se ut om hon helt plötsligt skulle göra det?

Jaja, jag är trött och har världens dåligaste humor, sori igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0