Lax i ugnen.

Dottern tror att vi ska äta glass till middag när jag säger lax som även kan tolkas som glass. Sen att hon ännu är sur över att pappa tog tv:n är en annan femma. Roligaste var när hon hade vaknat från hennes powernap och sa "var är pappa? pappa är borta! tv??" och sen traskade hon ut till vardagsrummet och såg att tv:n inte hade kommit tillbaka, gav mig en blick och sa "ucko pappa" och med ucko menar hon pucko.

Ja, tänk vad mycket man får vara med om när man har en liten hemma. T.ex när jag trodde att någon hade kommit på mitt kluriga lösenord till Facebook, men så tittade jag bak och såg att dottern hade loggat in på min FB via telefonen. Eller som inatt när hon mittiallt satte sig upp i sängen och sa "mange mange" Oj älskade unge! ♥

Roliga händelser men såna här gånger känns det även tungt att inte kunna ha någon att dela det med.. Sjukt jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske ganska bra att ha bloggen att få dela med sig såna gånger. Hon verkar vara så duktig Y! :)

2011-08-22 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0