Nerds and other stuff.


Vi har inte dött eller något utan jag har bara inte haft tid och när jag hade tid så krånglade datorn, nog för att den gör det nu också men jag försöker ändå, har lite mer tid än förut så. Hjärtat har kommit hem från jobbet, tidigt, igen. Jag har hoppat i duschen och var fem före att gå ut nakupelle till vardagsrummet efter bodylotion men hann stoppa mig själv när jag hörde en annan röst och det var ingen mindre än Mr Backlund himself.

Nåja, nu är jag iallafall påklädd och dottern är glad att ha fabbo Backlund hos oss, han är ju alltid så snäll mot henne så. De sitter just nu alla tre, ute och leker med sina iPadar. Yasmine sitter väl där och påtar lite här och där, vackert så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0