Packat väskan.

Svärföräldrarna o. Company åkte iväg för ett par timmar sedan, sen dess har vi hunnit fara hem till Backlunds efter kläder åt honom, lite ved, tillbaka till Oravais igen på kaffe och hann även handla mat, packa lite kläder och sånt förrän vi styrde kosan tillbaka till byn far far away.

Så, nu sitter vi här.
Mina hjärtan och Backlund är ute och försöker elda igång badtunnan, själv sitter jag här inne eftersom det är så fruktansvärd dåligt väder därut och jag passar på att ta lite egentid. Vi blir med andra ord karvatbor en liten tid framöver, agera hund/katt-vakt, passa huset och vattna blommor etc. Kommer att vara roligt att se hur det kommer att gå nästa vecka när vi bara är lilla familjen här, i ett så stort hus. Hoppeligen, riktigt bra. Några bilder har jag inte att visa, ännu. Men snart, så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0