Personligt meddelande..

Till mina kära som jag träffar allt för sällan eller alla mina kära i överlag:

Kan vi pricka in en date, snarast möjlig?
Jag skulle mer än gärna vilja höra vad ni har gjort i sommar och vad ni har för planer inför hösten. Jag saknar er alla helt enkelt.

Sen så börjar Yasmines födelsedag närma sig, och då vill jag samla ihop alla awesome människor som hon älskar, mer eller mindre (lika mycket). Okej, det är en stund till November, men bara så att ni vet. Sen så fyller Tobbe däremot snart (oktober) - Okej, jag går för fort fram. Men bara så ni vet. Jag hör av mig då till .. i princip alla.

Kommentarer
Postat av: madde

eeyy, HANNA. påtal om dehär, vi sko verkligen måst träffas snart! vi har myki att ta igen

2011-08-04 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0