Skrivet av en mycket trött mamma

Idag fick jag träffa bästaste Backlund, long time no see och ärligt har jag nog saknat hans dåliga skämt and all that. Även inspekterat hans bil och den fick väl godkänt, fyfan vilken fin bil alltså! Nu ihelg är jag ledig, utan barn, just me vilket känns kakka! Sen att skolan har sugit ur all min energi gör ju saken inte bättre. Nå iallafall en lonkero ska jag nog avnjuta imorgon med Mr. Backlund och säkerligen några andra. Krogen får kiss my ass eftersom jag längtar mer efter sömn. Sen är det också inplanerad att besöka amarillo för god mat och dejt och en smörgåstårta funderar jag också på att slänga ihop. Många bollar i luften, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0