This is totally going in my blog!

Tumblr_lmr9jiotau1qzado8o1_500_large

Tobbe tycker att bloggandet börjar gå lite i överdrift för mig, det gör jag också. Faktiskt, det var.. hmm.. jag har aldrig bloggat så här överdrivet mycket någonsin. Och med bilder på nästan varje inlägg. Duktigt! Motivationen finns och sen att jag har blivit riktig bra att ta bilder (även om det är kamera bilder) så är det ju kiva.

Som tur tar ju inte bloggen så mycket tid, jag bloggar när det finns tid över, oftast på kvällarna slänger jag in några inlägg bara för att jag vill. Och det känns skönt att inte behöva tänka på bloggen som ett måste utan det är någonting roligt. Förhoppningsvis fortsätter detta och att ni ger mig lite feedback :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0