To never give up.

Jag är tillbaka, fit for fight.

Vi har fått ordning på livet och är tillbaka till skola och dagis. Även om det är fruktansvärd tungt att stiga upp på morgonen efter att ha vakat nätterna så tar vi eller jag iallafall mig i kragen och drar oss alla till skola/dagis. Idag kände jag att det var dags att ge denna lägenhet vad den förtjänade, städning. Sagt och gjort nu sitter jag i en något så nära skinande ren lägenhet, otroligt skönt!

Dottern har lärt sig mycket den här senaste tiden och har fått mycket beröm från dagistantorna, så jag är en mycket stolt mamma. Nog för att jag alltid är stolt över henne för hon är ju så duktigt. Potträningen behövde jag inte äns "tvinga" henne till, utan hon började blöjstrejka och sen dess har hon verkligen varit duktigt med att kissa på pottan, nummer två har hon inte riktigt kommit underfund med, men snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0