Living life to the fullest.

Igår slog det mig; tiden går för fort fram. Dottern växer så mycket att jag knappt hinner med. Såklart har jag tänkt på det förut, men det blev lite verkligare när jag pratade med Emmi om BB i Vasa. Tänk att det snart är 2 år sedan. Jag kommer på mig själv varje kväll med att ligga och titta på dotterns baby bilder, lycka.




Inatt låg jag faktiskt pigg som en spigg och tänkte, på livet. Yasmine är nog det bästa vi har gjort. Och jag blir mer och mer babysjuk ju mer jag hör att vänner och bekanta väntar. Jag längtar så fruktansvärd till nästa barn, men den knappen pausar vi ett par år till. Sen när det är dags, ja, då kommer att bli så bra så.


Nu njuter vi av Yasmine, vi vet ju redan att hon växer mer och mer för varje dag som går så det enda vi kan göra är att dokumentera allt möjligt och njuta. Att ta bilder är nog viktigt för mig, även om jag har varit lite dålig med det nu i sommar så gör det ändå inte så hemskt mycket. Som tur tar släkt och vänner fram kameran väldigt ofta så vi har nog lite bilder från denna sommar.

 

http://images.instagram.com/media/2011/08/01/a09b3d60bab44aee87973eaed0eb1e07_7.jpg

Stolta föräldrar, det är vi. Vi kunde inte ha varit stoltare och vi är lycklig lottade över att få vara hennes föräldrar. Vara med om allt från små saker till stora. Bus, mys, skratt, gråt, lycka. Det är svårt att förklara sin kärlek åt sitt barn, det går inte, ni skulle ändå inte riktigt förstå hur mycket vi älskar och bryr oss om.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0