Tack för en fin kväll!

Det var inte alls meningen att jag skulle ut på villospår idag, men jag var ändå! Kände att jag behöver dessa kompistid just nu när allt känns så hopplöst. Så sagt och gjort, idag har vi varit och hälsat på ingen mindre än Mr Backlund himself. En fin kväll, med massa skratt och funderingar. Jag har så awesome vänner så att det inte är klokt!


Dottern var så nöjd när hon fick träffa Backlund eller Backo som hon så vackert har döpt om honom. Och oj så glad hon blev när hon såg att de hade hästar där så vi tog en snabb visit till hästarna, dottern var så nöjd så! Sen gick vi in på kaffe, dottern inspekterade huset från topp till tå och visst blev den godkänd. Hon hann även bli bästis med hans mamma, så medan vi drack kaffe gick hon till vardagsrummet och sa "Hej, Hej, Hej... Hej.." - Älskade unge!





En riktig 10poängs kväll med det. Jag är mycket tacksam över att ha dessa 3 knasigaste killarna som mina allra bästa vänner. Bros over Hoes! (Visst Backlund, mr-i-love-one tree hill :))


Och såklart suddigaste bilden på dottern när hon sitter och checkar läget på Facebook!


Sen så försökte vi planera helgen lite, det lämnade såklart på hälft men förhoppningsvis blir det en bra helg ändå. Annars hann vi även på grillmat före vi styrde kosan hem och jag kommer nog aldrig att äta grillmat mera. Kom underfund med att jag och grillmat går inte ihop. Det slutar bara i illamående och huvudvärk, så jäkla synd för grillmat är ju så god! Sen gäller samma sak med skräpmat, sucks.

 


Kommentarer
Postat av: Backis

Clothes over bros ;D kul att ni kom edar ti vörå iaf! :D

2011-08-04 @ 02:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0