Bff och sömnkonto

Tobbe kom hem efter midnatt och han somnade efter många om och men. Dumt huvud får kroppen lida! Själv låg jag och lyssnade på musik för att så småningom hitta sömnen, det hann jag aldrig göra. Utan jag fick väcka gubben och meddela att nu kommer han att få vjyssa dottern etc om hon vaknar för jag styr kosan mot maxmo efter vår vän T som hade haft så roligt där att han glömde att hoppa på bussen hem. Off i went och jag sjöng för fulla muggar i bilen, men väl inne i maxmo blev jag vettskrämd och rädd ett xantal gånger. Cyklister överallt, taxibilar som bokstavligen körde rakt mot mig eftersom pucko (yup, you heard me) fylle cyklister cyklade mitt i vägen, ajjabajja! Tommy hoppade iallafall glatt in i bilen och började berätta om sin kväll, tydligen var det ingen hit och roligare var det att höra om min kväll som inte riktigt var så händelserik om man inte var med. Hemma kom vi oss oskadda, tur nu det. En snabbvisit in till T's mamma och sen raka vägen hem. De var min natt det, so far. Nu känner jag att nukumatti är här och hur mitt sömnkonto går på minus. But that's alright, that's what friends are for och jag vet nog att Tommy himself skulle komma efter mig om jag inte slapp hem. Nånu, sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0