Bröllop.

På lördag nalkas det bröllop i Helsingfors. Dottern lämnar hemma med farmor and co. hela helgen. Det gör redan ont i mitt mammahjärtat och jag kommer att gråta ihjäl mig, så dessa dagar går ut på att pussa och krama dottern så mycket det bara går. Men Fredag, Lördag går fort, Söndag träffas vi igen! Jag tänker positivt (!!)

Det måste vara första gången vi är borta från varandra så länge utan att kunna ha möjligheten att ses däremellan. Förra sommaren när hennes pappa hade henne varannan helg hade jag möjligheten att kunna träffa dottern också. Även om det ändå inte är så länge som jag får det att låta så känns det jävligt länge för mig. Men jag vet att dottern kommer att ha det så bra så bra hos farmor så. Aj i mammahjärtat.

Tumblr_llk0qxjcxe1qcci1fo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0