Enkelt

Dottern fick en telefon idag, riktig är den också. Ingen använder den så hon fick ta den. Utan touch såklart så dottern är lite nybörjare med den, nöjd är hon iallafall. Ord som wow och oj har vi fått höra nu ikväll, lilla duktiga Yasmine! Dagarna bjuder på så otroligt med skratt när hon är med och sånt gillar vi alla. Jag har verkligen ändrats bara av att bli mamma, dedär tonårskriserna varade inte länge och jag föredrar att spendera helgerna lugnt. Konstigt hur mycket jag fascineras över det faktumet att saker och ting ändras så fort. Till det bättre förstås, lycklig och glad är jag iallafall och tacksam! Men nu i detta stund bär kroppen så mycket tyngder, känns det som. Jag har lätt för att börja gråta och allt känns så tungt och blä.. Ni vet kakka dagar som till kvällen blir bättre men man känner sig på något sätt sårbar inombords. Typ att någoting eller någon fattas.. Tacka vet jag lilla familjen min, vänner och släkt. Hujjeda mig vilken känsla, nå. Nya tag! Nu sätter jag punkt här och avslutar även dagen, night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0