Helgen.

Jag har haft en av de finaste helgerna hittills! Fredagen spenderades med min familj, vinkväll it was och vi sjöng karaoke, mumsade i oss ost och hade det trevligt, vid midnatt for jag och dottern hem men Tobbe lämnade kvar där. Lördagen var vi på begravning, en mycket fin begravning och även om det tog ont i hjärtat vet jag att ängeln har hittat hem och har det bra där uppe. it's the little things that makes life big!

Lördagen gick i lugnets tecken
, senare mot kvällen for dottern till farmors och vi entrade the road. Jag blev än en gång helt överraskad hur awesome Tobbes kusiner Backlund och Robban är och vi fick lite Qtime med vännerna som uppskattades av både oss två och dem. Lite efter midnatt var vi hemma igen, alla tre.

Idag/kväll har vi hunnit hälsa på mormor, morfar, moster + pojkvän och morbror. Genast vi steg in till mammas, tog morbror Danny Yasmine i handen och de gick och lekte med hans nya flygplan/bil leksak. Jag satt i köket med mamma och hörde hur de båda två skrattade ljuvligt. 2h hann vi vara där och sedan var det dags att åka hem, packa fort och hoppa i båtet som tog oss ut till en Ö.. Eller ja, vad man nu kan kalla det. Flytbastu och grillning it was. Trevligt hade vi, jag är lycklig lottad som har beautiful people runtomkring mig. Dotterns humör var på topp hela dagen och det var det absolut bästa! Jag orkar inte berätta allt detaljerad men awesome dag har vi haft. Sist och slutligen fick jag testa svärfar Tomas' bil, jag var illa tvungen eftersom mellan jag och Tobbe så är det jag som har körkort och inte hann. Men oskadda kom vi fram till byn far far away och för att försöka göra detta ännu kortare så är vi nu hemma och båda mina älsklingar ligger bredvid mig och sover. Imorgon väntar en ny awesome dag! :)

Jag beslöt att inte ta med telefonen ut i sjön idag (vilket var en jäkla bra beslut) så jag har inga bilder att visa utom denna; (som Tobbe tog på Tommy ChillarN himself)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0