Home sweet Home.

Hemma har vi hunnit vara i flera timmar nu, båda mina älsklingar sover här bredvid mig och jag kom nyss ur duschen. Imorgon ska jag iväg i jobb tidigt eftersom jag inte hade tid idag, så denna vecka blir det jobb, måndag tisdag torsdag och söndag.
Passar fint.

Helsingfors resan var både bra och dåligt.
Jag saknade dottern varje minut och önskade att tiden gick fortare. Så skönt är det att vara hemma. Jag och Tobbe fick Qtime men eftersom saknaden efter dottern blev så stor kunde jag inte riktigt slappna av och njuta lite, men bra hade vi ändå. Vi höll hand och kramades oftare än vad vi annars brukar. ♥ Och även om jag inte fångade blombukettet (T gjorde det) så var bröllopet fin, likaså brudparet. Sen att stiga upp lite omänskligt tid (när det var bröllop dagen före) fick mig att vilja dö lite, men upp kom vi och dagen började med donken mat och det vi alla längtade efter, en kaffekopp. Efter allt det var det off to nowhere (alltså hem)

Jag är så otroligt trött och väntar fortfarande på alla bilder från igår så ni får nöja er med en bild på mig och hjärtat. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: läsare

Omg, säg din sambo byter frisyr, and that´s fast ;)

2011-07-18 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0