Home sweet home.

Hemma efter en lång och rolig dag. Jag är nöjd med hur veckan har börjat och hoppas det fortsätter i samma stil! Just nu ligger jag i sängen och nattar dottern, sena kvällar blir det nuförtiden, sjukt störigt att va' trött på morgonen så ikväll efter att dottern har somnat ska jag också göra det, för omväxlingsskull! Sen vill jag tillägga att svärfar T's dialekt är så roligt att jag fnittrar för mig själv varje gång jag försöker säga något. Med andra ord har jag varje dag pratat malax dialekt på mitt eget sätt, men orden blir lite felböjda, vilket gör inget eftersom alla ord på malax dialekt ändå låter så förfärligt fel. Jap, nu har jag än en gång lyckats få ihop ett inlägg på bara babbel så här tänker jag avsluta inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0