I'll always love you.

Jag försökte att blogga tidigare ikväll men dottern ville vara med mamma så det blev att leka med dottern istället. Jag hoppade sen i duschen för att raka benen inför bröllopet imorgon och dottern ville duscha hon med men efter 5 minuter var hon klar så pappa fick komma efter henne. Dörren var halv öppen så jag vrålade ut "kom ihåg att sätta på blöja" och dottern kom springandes och visade upp att de visst hade kommit ihåg det. Så medan jag duschade hängde hon vid dörrn och småpratade lite, iväg till pappa sa jag att hon fick fara. Iväg for hon men först baj baj och många slängkyssar fick jag. Men det som tog priset var när hon sa "ja älsda dej (ja älskar dej)", min lilla flicka. Hon är så underbar :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0