Kramkalas.

Gubben har varit hem på lunch men nu är det bara jag och dottern hemma. Vi ska så småningom traska iväg till banken, apoteket och butiken. Många olika ärenden och tur att dessa 3 ställen är bredvid varandra!

Dottern har blivit en riktigt mamis, värre än förut. Så nu medan jag bloggar, sitter hon i famnen och kramas. Hursomhelst fick jag ett samtal från mamma som sa att jag har en chans att få sommarjobba där hon jobbar i 1 månad men eftersom Yasmine inte har någon att vara hos så länge jag skulle arbeta så fick det bli en tack men nej tack. Lite trist det ändå eftersom extra pengar är ju så roligt men tid med dottern är ändå mycket bättre. Nåja, nu ska vi gå ut och känna om det är shorts väder eller byx väder! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0