Libero!

(Blöjprat!)

Vi är en av dem som använder Libero.
Libero UP & GO rättare sagt, men för någon dag sedan när jag var till butiken efter ett blöjpaket så hade dem slut på just den nummern jag skulle ha, efter en stund med tittande tänkte jag ge Libero Action en chans, bara för att jag har sett många föräldrar som använder det eller åtminstone köpt den. Bra måste den ju vara då!

Men icke, eller den passar inte åt oss. Blöjan behöver bytas många gånger om dagen. Dottern brukar gå och sova med en torr blöja men 2h senare är den dyngblöt och då måste den bytas och sen mitt i natten måste jag stiga upp för att byta ytterligare 1 till gång och mellan 6-7 på morgonen.

Så, Libero Action kommer inte att användas hos oss, vi kör nog med UP & GO ett tag till, tills det är dags för potträning. Och på den fronten är vi på god väg. Annars ger jag nog tummen upp för Libero och rekommenderar Liberos blöjor varmt till blivande föräldrar.


Detta är ju ingent spons. inlägg, i wish it was. Blöjor kan man inte få för mycket av när man har små barn. Där har ni blivande föräldrar ett tips, vet ni inte vad ni ska svara på när någon frågar vad ni behöver tills babyn kommer, säg Blöjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0