Tiden går så fort.

Såklart suger jag på att göra det jag ska göra så nu istället för att sova ligger jag och tittar på bilder från då Yassie var nyfödd, liten bebis. Mitt hjärta smälter. ♥

Jäklar vad lycklig lottad jag är, lycka över att få vara mamma och allt vad det bjuds på och få vara med när dottern växer upp och lär sig allt möjligt, min dotter, min lilla prinsessa. Mammas lilla hjärta.


Vi har fått vara med om många "Första" och mer kommer det, finfina tider det här och jag njuter från topp till tå. Vilken underbar liv jag har. Jag är lite överexalterad nu när jag tänker på allt som komma skall, happy mama.

 








Världens bästa unge! Vi är stolta föräldrar


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har verkligen en söt dotter. Hur gammal är hon? :)

2011-07-12 @ 14:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0