Tidig morgon.

Denna morgon kom vi oss upp mänskligt tid, både jag och dottern skulle ha kunnat lämna kvar i sängen och sova lite längre men eftersom jag hade lovat min man att han skulle få räkpaj till lunch var det bara att stiga upp och åka till butiken efter ingredienser som vi inte hade hemma. Lättare sagt än gjort, dottern blev sur och "näääää" inte ville hon stiga upp redan. Så vi låg i sängen och slöade 5 minuter till, "nääää vill inte".. Jag ville så gärna ge med mig men upp ur sängen kom jag, 5 minuter sedan gav dottern med och kom upp hon också. Så nu har vi hunnit vara till butiken, lagat räkpajen tillsammans och min man for just iväg tillbaka till jobbet. Räkpajen fick fullpott och nu är vi en stolt ägare till en espresso maskin, awesomeness! Så vi fick dricka varsin god latte efter maten, nom nom. Nästa helg har vi och ett annat par planerat in en liten middag/snacks/kaffe dejt, ha trevligt och sedan ut i vimlet. Såklart bjussar vi dit några andra kompisar senare, vårt fotbollsgäng med andra ord. Nu ska dottern och jag kramas en stund, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0