Tidigt.

Dottern var pigg som en mört redan klockan 7 imorse, även jag var upp då också. Vi tittade på varann en stund och Yasmine klappade händerna och skrattade ljuvligt. Låg och funderade för mig själv när Tobbes alarm skulle börja ringa men den kom aldrig på och han försov sig. Så E fick sitta där ute och vänta ett par extra minuter. Vi somnade (thank god) om, både jag och dottern och nu, några timmar senare har jag börjat dagen. Jag ska snart börja på med lunchen: Tortilla + nybakad Wienerbröd, jordgubbar och en skopa vaniljglass it is. Gubben får lite lyxlunch med efterrätt, likaså vi! Bara det att jag har glömt taco kryddmix är en annan femma och dottern hon sover ännu så jag har försökt att få tag på Tobbe så att han får hämta det på vägen hem istället, mycket smidigare på det sättet än att jag börjar väcka dottern och allt det där. Nånu, mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0