Vår Onsdag.

Vår Onsdags dag spenderades i skuggan med Preggo Janina och Nicolina. Flickorna sprang runt och lekte, Yasmine busade extra mycket med Nicolina och ett tag där trodde jag faktiskt att Nicolina skulle få värsta utbrottet och slänga Yasmine i diket men icke.

Nicolina var som en stora syster
åt Yasmine och oj så roligt de hade, jag och Janina kunde knappt hålla oss för skratt när vi såg dem springa runt. Jag skulle ju ha måste filma in det för att ni också skulle ha fått se, och skratta. Men det gjorde jag ju såklart inte, jag suger.

Vi hann förstås också
på en kort promenad till butiken och duktiga Nicolina hjälpte mig att knuffa (kan man säga så) vagnen. Jag blev så fascinerad av hur mycket Ninni (som Yasmine kallar Nicolina) har växt sen vi träffades senast, och hur duktig hon har blivit. Oj vad tiden går fort när man har roligt! ♥


Flickornas allra första Playdate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0