Vilka framsteg!

Genom bråktider, avslutat ett kapitel, påbörjat ett nytt. Tillbaka till ruta 1.
Inget mindre än min och min mans förhållande. Dans på rosor, nej. Snarare dans på taggtråd, så hemskt är det inte. Det finns de som undrar hur vårt förhållande är nowdays.

Vi lever, vi pussas och kramas,
håller även hand. Långt förbi ruta 1 är vi, fint. Ända sedan vi blev tillsammans igen har det såklart uppstått bråk, småbråk förstås, inget som riktigt på riktigt har fört oss tillbaka till ruta 0, som det brukade göra förr en gång i tiden.

Det hemskaste som kan hända efter ett stort bråk nuförtiden är att båda blir utan en godnatt puss, så vi har med andra ord gjort stora framsteg och jag kan räkna på 1 hand hur många dessa stora bråk har inträffat, vilket också betyder att vi gör verkligen stora framsteg. Duktiga vi!

Vi har det riktigt kiva, älskar varandra och ger 110% om inte mer, i detta förhållande. Jag tror, vet verkligen detta kommer att bli bra.


♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0