Vimsig.

Jag är ju helt vimsig, men det är förståeligt denna tiden på dygnen. Skulle skriva om vår Onsdag men ended up med att bara skriva om dagen. Nå kvällen då, den har gått fortare än fort. Spenderat framför tv:n, diskat lite, bränt tummen och pratat med dottern. Andra småsaker har ni ju läst redan.

Egentligen skulle jag lika bra kunna skita i att berätta om vad vi gör om dagarna, det är nästan exakt likadant varje dag, men vi njuter av de sista sommarlovs dagar med att vara lata och kärleksfulla. Våra vänner åker imorrn bitti till PDOL på en drickaresa, tråkiga vi stannar hemma, kanske nästa år?! Anyhow funderar jag på att ta ut lite Qtime med gubben och åka på bio och middag, låter ju så bra i mina öron!

Nu bråkar datorn så hemskt mycket så jag får nog stänga av den och lägga off knappen på mig själv, hörs imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0