Vinkväll

Vi var hos mina föräldrar på vinkväll ikväll, jag som hatar vin testade en ny sort som alla tyckte var god och visst hade de rätt. Halloumi ost fanns också på bordet. Nam nam i magen och efter ikväll har jag nog fått träna magen. Jag och dottern kom hem nyss eftersom lill tjejen måste sova (det är låååångt förbi hennes nattetid) men Tobbe lämnade kvar och kommer hem när han känner för det. Morgondagen ska vi på begravning, vilket jag inte ser framemot eftersom jag hatar begravningar och det tar så ont i hjärtat. Nå efter det vet jag inte vad Tobbe har planerat åt oss men det får vi väl se, annars är det tidigt väckning imorgon. Dottern lämnar hemma med min mormor sålänge vi är bort. Aja, nu ska jag byta till datorn.. Skönt att Yasmine somna på direkten, lilla prinsessan vår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0