Yup.

Nu har jag lyckats övervinna min rädsla för crazy gubbar, istället slog det mig hur jäkla irriterande det är med människor som gör vadsomhelst bara för att passa in. Ni vet, gör saker som går långt över gränsen. Ikväll hann jag rabbla upp alla hemska ord jag kan i huvudet, men lite prat med Awesome Robban blev jag glad igen. Och när jag ändå är inne på irriterande saker, jag bokstavligen hatar fylle cyklister. DET om något får mig att vilja stiga ut ur bilen och sparka ner dem i diket. Så jag har tvingat Tobbe att aldrig någosin låta mig hoppa på en cykel om jag druckit alkohol. Lite gyllene regeln men på ett annat sätt! Sen ska jag tillägga att jag har awesome kompisar och att T's kusiner är awesome och sist men inte minst, jag använder awesome för mycket. Barney's fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0