Jag vill också.

Dottern vill göra allt mamma gör:


Här kör hon pappas bil, nöjd och glad! Notera att hon är väldigt koncentrerad. Bra Chaufför är hon också :)


Sen började hon även växla. Hon snappar upp mycket, vår lilla duktiga prinsessa. Och skrattar gör hon så ljuvligt när vi är ute och kör.

 

Jag är så otroligt lycklig och stolt över vår dotter, 1 år och ca 7 månader, hon kan så otroligt mycket och älskar att få vara med. Jag vill varje gång jävligt förvånad när jag hör något nytt ord eller namn hon har lärt sig. Igår kväll hackade hon upp sig på Jimmy, ett tag fick han heta Immy, och även mmmy. För er som inte visste så heter hennes farbror Jimmy. Jag är en stolt mamma! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0