Livsnjutare.

Jag har stillat mitt sushi need-to-have för en stund framför. Midsommar helgen spenderades hos mormor och morfars mesta delen, barnfria var vi en dag och då hamnade jag att sitta framför ratten nästan hela natten. Inte riktigt något att klaga på av denna helg utom förstås vädret då som var värdelös!

Anyhow räknar jag ner till min 1 veckas semester igen, och då hoppas jag verkligen att vädret är så pass fint så att vi får sitta ut och äta frukost varje morgon! Och när solen skiner så underlättar det ju såna där tråkiga hemsysslor också, 3 flugor på 1 smäll (!!)

Det är inte bara solvädret jag längtar till, utan även till pay day. Då ska jag faktiskt (!!) unna mig själv och lägga en bra stor peng på saker åt mig. (och dottern of course :)) (...och säkert Tobbe också, annars blir han väl lite avis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0