The sun just wan't to make me sweat!

9 arbetstimmar, done- semester it is! Dessa 9 timmar toppas nog bland mina svettigaste timmar på denna jord, så jag doftar ej god. Men snart.. Lite disk ska jag få undan och sedan blir det att ta en avsvalkande dusch. Vår lägenhet ser bokstavligen ut som en soptipp, tacka vet jag semester! Och värmeböljan. Så ni vet var ni hittar mig imorgon.

Sola ska jag också försöka hinna med
, men lägenheten i skick först. Näe, hörrni. Jag smälter ihjäl av denna värme, lägenheten är 10 ggr varmare än där ute så ni kan gissa hur jag dör lite inombords. Och nej, jag klagar inte på vår sköna sommarvärme utan på hur solen steker vår lägenhet. Stackars oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0