Vaknätter.

Inatt var vi inne på Yasmines 3dje dåliga natt, först ut var ju vaccinationsfeber så det var ju förståeligt men sedan efter det så har jag inte det blekaste aning om vad som var felet.

Allt sög, tutten sög, mjölkflaskan sög, vattnet sög.. Mammas famn var lite mittemellan och inte visste hon heller vad hon ville ha. Nå sist och slutligen efter 2½ timme med massage och vaggande somnade hon, 3 timmar senare var vi tillbaka på ruta 1. Jag är en sliten mamma idag, jävligt sliten och det är min första lediga dag.

Men vi gråter ej!
Utan om cirka 1½ timme ska vi iväg på lite shopping, jag och min lilla familj + bästis och hennes fästman! Först borde jag klä på mig, göra mig klar, laga något att äta och väcka dottern. Ja, hon sover ännu och mitt mammahjärta vill inte väcka henne då det var hon som hade en dålig natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0