What's new?

Kanske ni vill höra vad vi har haft för oss de här senaste tiden. Here we go; vi har fått sommarlov, alla tre. Dottern är på fammodagis istället då mamma och pappa jobbar. Jag har fyllt 18, fått körkort och håller på att förbereda mig för att senare i höst både jobba, gå i skolan och även vara mamma. Här är det fulla rullar med andra ord.

Jag har 1-2 veckor kvar av sommarjobbet och sedan ska jag faktiskt unna mig själv och ha lite sommarlov med dottern, men det betyder inte att jag inte kommer att jobba. Troligtvis börjar jag då med Mary Kay så där ska det hittas balans mellan jobb och fritid. Men nog ska detta gå riktigt bra. Vi går faktiskt mot ljusare tider och i sinom tid kommer vår ekonomi att få en riktigt bra balans där med.

Nu tänker jag lämna det så här, om ni undrar något så är det bara att fråga annars tänkte jag även avsluta detta inlägg här och söka fram bilder som jag kan visa er, bilder är ju alltid roligare än text!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0