Böcker och annat.

Ligger at the moment på soffan bredvid en sovande dottern och hänger snor. Beställde nyss hem 2 böcker (för endast 9€, fyndat!) som jag riktigt ser framemot att få läsa. Ikväll har jag ätit gott, bollat idéer och fått inspiration, motivation, kanske för mycket för att kunna sitta still! Vill så mycket ju.

Idag har varit en riktigt bra dag. Jag som suger på att rita, fann motivationen och 1½h senare hade jag ritat min finaste teckning någonsin. Läraren nöjd, klasskompisarna nöjd, bäst av allt, jag var nöjd! Nu tänker jag sprätta lite pengar få fina pennor och papper, här ska idéer ritas på papper.

Tumblr_lql222phwf1qlvwqro1_500_large
En dag ska jag också kunna rita så här fint, en vacker dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0