Det här med distans..

Jag researchar så mycket att det inte är klokt. Hittar dittan och dattan. Pratade lite snabbt med Mamma om utbildningar och sådant, det är skönt att hon stöder mig och tycker att jag ska följa mitt hjärta. Jag brinner inte för sömnad. Älskar kläder gör jag, nya idéer är alltid roligt men jag vill varken designa kläder, jobba i butiken osv. hela mitt liv. Jag brinner mer för barn, sprutor, blod och allt sånt är kanske inte något jag känner mig bekväm med men kan jobbas på, barnmorska eller rådgivingstant - någonting i den stilen vill jag bli. Jag inser att där jag studerar nu är waste of time. Bollar lite idéer och funderar så att jag dör lite. Hittade en utbildning i Sverige som innehåller högst 2 månader vid skolbänken sen kan jag studera på distans och ha en hel del praktik, tåls mycket bra att tänka på!

Kommentarer
Postat av: A

Nog är det ganska ironiskt att alla som får barn vill jobba inom det området! :D kanske det är mammahjärtat?

2011-09-20 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0