Good night!

Hej fina läsare! Det är off to bed nu och jag håller mina tummar och tår, hoppas på en god natts sömn som inte inkluderar massa gråt och vaggande varannan halvtimme, just wishing! Anyhow, jag är inne på en deppande period vilket resulterar i att bloggen får bara text och inga bilder men jag var iallafall nyss in på Thaos blogg och klickade mig vidare till damnyouautocorrect.com som sen made my day. Se så, bara det är något riktigt roligt så får det även den mest deppande människa att skratta. Jag har också haft en välbehövlig pratstund med fina A, tack igen! :) Före jag går och lägger mig måste jag tillägga att ni är riktig fina läsare allihopa.

Kommentarer
Postat av: Janina - mamma till Nicolina och gravid

Hej! Du har fått en award av mig! :) Kolla här: http://nicolinasmorsa.com/2011/september/award.html

2011-09-20 @ 08:08:14
URL: http://nicolinasmorsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0