I never thought it would be this hard..

Nej hörrni! Jag är så på dåligt humör, allting suger och jag känner mig som de brukar säga i Teen Mom "i never thought it would be this hard" - okej, missförstå mig inte, detta handlar inte om Yasmine utan mer om att skolan is killing me! Eller, nåja, kanske inte så men nästan. Jag är så taggad inför skolåret men lyckas stressa upp mig och dra på massa sjukdomar hit och dit. Jag ska iväg hem till mina föräldrar imorgon för att diskutera lite, hoppas de vaknar på rätt sida imorgon och allt är finfint. Det är så personligt (för mig) att jag inte riktigt är redo att dela med mig. Nyhet är det inte, här ska det inte sluta skolan eller föda barn, just so you know. Nånu ska jag böla en stund och sen pussa på min sovande dotter, sist och slutligen drömma mig bort. Nightynight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0