I think I just died a bit.

Vi var som sagt till Måsan och hälsade på mr. Skog & mr. Engström. Den förstnämda har en farm, (hans styvfar) nå, vi gick och sökte efter dem. Jag dog lite när det var så mörkt och det skramlade till lite här och där. Men såklart ska de tvinga in mig i en av huset som rävarna bor i (jag är ingen farmare or what so ever så jag kan inte namnen på allt), ja, 18 år och jag var fem före att börja gråta. Yasmine soon to be 2 år var tuff, hon klagade bara på lukten. Yasmine fattade som tur nada av att jag var rädd som bara den medan de tre andra skrattade åt mig.

Det må va första gången jag går in dit, men även sista. Jag inbillade mig att buren var öppna, att jag skulle bli uppäten eller bli av med ett par fingrar. I'm such a pussy, jag vet.

Efter allt det så kom S-M också dit, Yasmine blev såklart blyg och det var hon resten av kvällen även om vi hade det gemytlig. Nåja, hon var förstås en aning jätte trött för annars skulle hon nog ha busat energin av sig med S-M. Men sist och slutligen så gav Yasmine en kram iallafall, en bra början ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0