I'd rather be me.

Idag är en sån där dag där jag ser människorna runtomkring mig med klara ögon, jag ser vem jag vill ha kvar i mitt liv genom allt, glädje och sorg. Idag är en sån där dag där jag hatar mig själv för hur jag snäll och elak jag kan vara. Jag har ingen bra ursäkt varför, men jag vet även att det är mänskligt att vara så där ibland.

Jag vet nu, att det där med att behandla människor såsom du själv vill bli behandlad är bullshit. Visst, till en del stämmer det men sen så vad händer när de där människorna helt plötsligt börjar prata skit bakom ryggen, även sjunker så lågt ner att de sprider ut rykten? What's that all about?!

Vet ni, jag är hellre den personens om säger sanningen och hur jag egentligen tycker och tänker, vad jag har fått för intryck och varför jag känner så, sen får motparten gärna säga vad hon/han vill. Jag har iallafall fått sagt mitt and that's that.

Jag står hellre själv än med kompisar som mer eller mindre pratar skit om mig, så om ni känner er träffad, please do never speak to me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0