Kossa, häst and so on..

Jag har blivit bortskämda med allt för lätta nattningar de här senaste tiden men ikväll, IKVÄLL så går det inte. Ikväll ska mamma visa hur kossor och hästar låter, ikväll ska mamma få massvis med pussar och kramar och ikväll ska det hållas hand. Yasmine är inte det minsta trött, vill inte sova så hon försöker med allt. Min bestämda röst är inte längre bestämd eftersom hon tar till sin "åh mamma, puss.. Mamma, kramas nu" så fort jag säger att det är verkligen dags att sova om vi ska orka stiga upp imorgon. Men nu verkar hon ge med sig. Lite småsur och ledsen, pratar för sig själv och sjunger lite. Jag ignorerar, bara för att inte ge henne några idéer om att hon ska få vara uppe en stund till. Så nu round tjugoåtta - natidags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0