Lash L♥ve

Vi hade skolfotografering idag och jag passade på att ta med Mary Kays nya mascara som jag testade dagen innan. För att vara ärligt har jag inte riktigt gillat någon av MK's mascara, även om de har varit bra så har de inte riktigt varit så där whoopa - this it it!

Second chances hörrri, denna nya Lash L♥ve Mascara är en whoopa - this it is och den rekommenderar jag varmt till alla som söker efter en perfekt mascara!



Mary Kay® Lash Love™ Mascara erbjuder en formula som ger strålande, vackra fransar. Med Mary Kay® Panthenol-Pro Complex och vitamin E får dina ögonfransar en ”glameffekt” genom extra volym och ett strålande utseende. Finns i färgerna svart och brun!

Jag har i min klass även en
som har börjat med Mary Kay men inte fått hem nya mascaran och hon testade glatt på den och var nöjdare än nöjdast! Så där satt vi och oo-a oss över hur bra mascaran är. Nå nu ska jag försöka pricka in några datum för att våldgästa mina klasskompisar (okej, de har bett mig att komma :)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0