So happy!

Min tatuering kliar och så kliar det i fingrarna, jag vill ju så gärna klia på den, bara piiku lite. Därav så många inlägg nu så här på kvällskvisten men det uppskattar ni väl? Jag är så taggad!! Inför vad vet jag inte och jag är så där glad och varm inombords att jag skulle kunna springa överallt och krama mina nära och kära ♥

Sen väntar jag på mina Mary Kay produkter så när de har kommit ska jag våldgästa mina kära vänner (ni vet vem ni är :)) och säkerligen ska det hittas nya bekanta också, kul!

Och att inte glömma, jag vill så gärna flytta till en större lägenhet där jag riktigt påriktigt känner mig som hemma och älskar att vara i alla rum (!!) Så kvällarna spenderas också med att söka och söka.

222400_10150246403878915_161162533914_7574115_3855680_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0