Some people just become worse.

Det är så mycket jag vill skriva men eftersom jag vet hur lönlöst det egentligen är så låter jag hellre bli. Jag dealar med en hel del just nu och är faktiskt riktigt trött på i princip alla.

Bortser jag från det så ser vår framtid så ljus och vacker ut, couldn't ask for more. Jag beklagar mig över hur jag suger på att vara en aktiv bloggare, jag vet inte riktigt hur man är det längre. Dels för att jag knappt hinner göra det jag måste göra och dels för att det inte händer så där jätte mycket viktiga och roliga saker, ännu iallafall! Men jag lovar att meddela så fort någonting roligt händer.

Det roligaste
som händer just nu är t.ex att jag får studiestöd på Måndag och att jag snart får min 3dje tatuering. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0