To find happiness even when you're sad.

Skoldagen kunde inte ha sugit mera, jag var negativ och led allting från första början och sen smittade det av sig och alla blev sura, trötta och skolled. Nåja, hem for jag 10 minuter före jag egentligen fick. Pratade om allt mellan himmel och jord med Robin, kan än en gång konstatera att han är en mycket fin kille. Jag är så himla glad över att han och de andra pojkarna jag samåker med till skolan tycker så mycket om Yasmine, själv är hon enormt blyg men märks bra på henne att hon trivs bra med dem. Jag är så stolt över att få vara hennes mamma! Nu just känns allt så där äckligt tungt och hemma i soffan vill jag stanna tills allt känns bättre men jag måste ju visa dottern att även i dåliga tider ska man inte ge upp! Sen att Yasmine ger mig så mycket styrka är så underbart, tänk vad en liten en kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0